Service Point е официален оторизиран сервизен център на Samsung за България. Имаме две физически локации, намиращи се в Serdika Center и в Магазин Sofia Ring Mall. И двата сервиза се намират в магазините на Samsung Experience Store Bulgaria. Тук е мястото, на което ако донесете за ремонт вашето устройство, то ще бъде готово в рамките на 1 час* – достатъчно време, за да се насладите на вкусен обяд или бърза разходка из магазините на търговските обекти.
Service Point разполага с една от най-модерните техники за ремонт на мобилни устройства и работи изключително и само според строгите изисквания на Samsung. За всички ремонти, извършвани в сервизния център, се използват изключително и само оригинали части. Всеки продукт, ремонтиран в Service Point, покрива определения от Samsung стандарт за качество.
В Service Point може да ремонтирате всички модели мобилни устройства на Samsung, включително смартфони, таблети, смарт часовници и слушалки, независимо от това къде са закупени. В нашия оторизиран сервизен център приемаме за ремонт Samsung устройства, закупени от търговски вериги, мобилни оператори и онлайн магазини. Не е необходимо устройствата да са закупени на територията на България – всички Samsung устройства, закупени в рамките на Европейския съюз и Обединеното кралство, могат да бъдат ремонтирани гаранционно или извънгаранционно в Service Point. Единственото условие за успешен ремонт е устройството да е оригинално.
Всички специалисти в нашия сервизен център са висококвалифицирани професионалисти, готови да ви помогнат 7 дни в седмицата, от 10:00 до 22:00 часа. Освен в двете локации на сервиза, имате възможност да донесете вашите Samsung устройства за ремонт. Можете да ги оставите и в някои от другите магазини на Samsung Experience Store Bulgaria, откъдето служителите ще ги препратят за обслужване в Service Point. Веднага след приемане на вашето устройство за ремонт, нашите служители ще ви информират с обаждане по телефона.
*Ремонтът в рамките на 1 час е възможен само при оставяне на устройство на място в Service Point и при наличие на необходимата част в сервизния център.
Service Point е официален оторизиран сервизен център на Samsung за България. Имаме две физически локации, намиращи се в Serdika Center и в Магазин Sofia Ring Mall. И двата сервиза се намират в магазините на Samsung Experience Store Bulgaria. Тук е мястото, на което ако донесете за ремонт вашето устройство, то ще бъде готово в рамките на 1 час* – достатъчно време, за да се насладите на вкусен обяд или бърза разходка из магазините на търговските обекти.
Service Point разполага с една от най-модерните техники за ремонт на мобилни устройства и работи изключително и само според строгите изисквания на Samsung. За всички ремонти, извършвани в сервизния център, се използват изключително и само оригинали части. Всеки продукт, ремонтиран в Service Point, покрива определения от Samsung стандарт за качество.
В Service Point може да ремонтирате всички модели мобилни устройства на Samsung, включително смартфони, таблети, смарт часовници и слушалки, независимо от това къде са закупени. В нашия оторизиран сервизен център приемаме за ремонт Samsung устройства, закупени от търговски вериги, мобилни оператори и онлайн магазини. Не е необходимо устройствата да са закупени на територията на България – всички Samsung устройства, закупени в рамките на Европейския съюз и Обединеното кралство, могат да бъдат ремонтирани гаранционно или извънгаранционно в Service Point. Единственото условие за успешен ремонт е устройството да е оригинално.
Всички специалисти в нашия сервизен център са висококвалифицирани професионалисти, готови да ви помогнат 7 дни в седмицата, от 10:00 до 22:00 часа. Овен в двете локации на сервиза, имате възможност да донесете вашите Samsung устройства за ремонт. Можете да ги оставите и в някои от другите магазини на Samsung Experience Store Bulgaria, откъдето служителите ще ги препратят за обслужване в Service Point. Веднага след приемане на вашето устройство за ремонт, нашите служители ще ви информират с обаждане по телефона.
След проведената диагностика, ще ви уведомим отново относно видът на необходимия ремонт, цената му и очакваното време за завършване. Всички устройства, които постъпват за ремонт в Service Point, не могат винаги да бъдат поправени в рамките на един час*. Понякога е необходимо да да бъде поръчана специфична част, която може да изисква няколко дни или седмици за доставка. В такива случаи нашите служители ще ви информират както при пристигане на частта, така и при завършване на ремонта.
Разбира се, не всеки има възможността да посети лично някой от физическите ни локации. Затова за удобство на нашите клиенти предлагаме услугата за изпращане на устройство от всяка точка на страната с куриер, в удобно за вас време. Процесът е бърз и лесен – просто посетете нашия уебсайт www.sinnopoint.bg, регистрирайте се в системата на оторизирания сервизен център на Samsung за България и следвайте стъпките, за да подадете своята заявка за ремонт.
Имате възможност да изпратите устройството си за ремонт същия ден, на следващия или когато ви е удобно, използвайки предпочитан от вас куриер. След като сте направили заявка за ремонт, екипът на Service Point ще очаква вашето устройство и ще ви уведоми за неговото пристигане с обаждане по телефона.
От този момент нататък, имате възможност да следите статуса на вашия ремонт изцяло онлайн. В потребителския ви профил ще получавате актуална информация за това какво се случва с вашия телефон, таблет, смарт часовник или слушалки. Разбира се, преди да се предприемат каквито и да е ремонтни действия, от Service Point ще спазят процедурата и ще ви информират за вида, стойността и срокът за изпълнение. След приключване на ремонта устройството ви ще бъде изпратено обратно към вас, до посочен адрес. Имате възможност и да си го вземете на място от сервизния център, в случай че имате път натам.
*Ремонтът в рамките на 1 час е възможен само при оставяне на устройство на място в Service Point и при наличие на необходимата част в сервизния център.