Често задавани въпроси

Отговаряме на въпросите, които са от най-голяма важност за вас!

Какви резервни части се използват за ремонт на мобилните устройства?

Използват се само и единствено оригинални резервни части, доставени директно от производителя.

По изискване на производителите, всеки гаранционен ремонт е последван с така нареченото „флашване“ на устройството. То бива ъпдейтнато до последна версия на софтуера и всички данни биват изтрити.

Отговорът на този въпрос е да! Нашите техници могат да направят резервно копие на устройството и след завършване на ремонта, то да бъде възстановено обратно. (Задължително е да се упомене при предаването за ремонт на устройството, дали информацията да бъде запазена – срещу заплащане.)

Да, можете да изпратите с куриер вашето устройство, придружено с гаранционна карта и покупен документ (фактура, касова бележка). След отстраняване на повредите, устройството Ви ще бъде върнато обратно с куриер.

Изпратете вашето устройство на адрес:
Sofia Ring Mall – гр. София, Sofia Ring Mall, ул. Околовръстен път 214, Ниво 1, Магазин Samsung
Serdika Center – гр. София, Serdika Center, бул. Ситняково No. 48, Ниво 0, Магазин Samsung

За ваше улеснение сме описали детайлно инструкциите за опаковане на вашето устройство.

Ние ремонтираме

Galaxy Phones & Tabs

Galaxy Watch

Galaxy Buds

Политика за бисквитки

Този сайт използва бисквитки. Като продължавате да използвате сайта, вие приемате нашата "Политика за бисквитки".