Отговаряме на въпросите, които са от най-голяма важност за вас!
Какви резервни части се използват за ремонт на мобилните устройства?
Използват се само и единствено оригинални резервни части, доставени директно от производителя.
Ще се запази ли информацията на телефона, когато постъпи за ремонт?
По изискване на производителите, всеки гаранционен ремонт е последван с така нареченото „флашване“ на устройството. То бива ъпдейтнато до последна версия на софтуера и всички данни биват изтрити.
Има ли възможност информацията да бъде запазена, след „флашването“?
Отговорът на този въпрос е да! Нашите техници могат да направят резервно копие на устройството и след завършване на ремонта, то да бъде възстановено обратно. (Задължително е да се упомене при предаването за ремонт на устройството, дали информацията да бъде запазена – срещу заплащане.)
Живея в друг град, мога ли да изпратя гаранционното си мобилното устройство по куриер, за да бъде ремонтирано?
Да, можете да изпратите с куриер вашето устройство, придружено с гаранционна карта и покупен документ (фактура, касова бележка). След отстраняване на повредите, устройството Ви ще бъде върнато обратно с куриер.
Къде да изпратя устройството си за ремонт?
Изпратете вашето устройство на адрес:
Sofia Ring Mall – гр. София, Sofia Ring Mall, ул. Околовръстен път 214, Ниво 1, Магазин Samsung
Serdika Center – гр. София, Serdika Center, бул. Ситняково No. 48, Ниво 0, Магазин Samsung
Как да опаковам устройството си, преди да го изпратя за сервиз?
За ваше улеснение сме описали детайлно инструкциите за опаковане на вашето устройство.