Често задавани въпроси

Отговаряме на въпросите, които са от най-голяма важност за вас!

Какви резервни части се използват за ремонт на мобилните устройства?

Използват се само и единствено оригинални резервни части, доставени директно от производителя.

По изискване на производителите, всеки гаранционен ремонт е последван с така нареченото „флашване“ на устройството. То бива ъпдейтнато до последна версия на софтуера и всички данни биват изтрити.

Отговорът на този въпрос е да! Нашите техници могат да направят резервно копие на устройството и след завършване на ремонта, то да бъде възстановено обратно. (Задължително е да се упомене при предаването за ремонт на устройството, дали информацията да бъде запазена – срещу заплащане.)

Да, можете да изпратите с куриер вашето устройство, придружено с гаранционна карта и покупен документ (фактура, касова бележка). След отстраняване на повредите, устройството Ви ще бъде върнато обратно с куриер.

Изпратете вашето устройство на адрес:
Sofia Ring Mall – гр. София, Sofia Ring Mall, ул. Околовръстен път 214, Ниво 1, Магазин Samsung
Serdika Center – гр. София, Serdika Center, бул. Ситняково No. 48, Ниво 0, Магазин Samsung

За ваше улеснение сме описали детайлно инструкциите за опаковане на вашето устройство.

Въпроси, свързани с проблеми със зареждането
Защо устройството ми не се зарежда, когато го свържа към зарядното устройство?

Това може да се дължи на повреден заряден порт, дефектно зарядно устройство, износен кабел или повредена батерия. Диагностика в нашия сервиз може да установи точната причина.

Проверете дали използвате оригинално зарядно устройство и кабел. Ако проблемът продължава, възможно е да има нужда от ремонт на зарядния порт или смяна на батерията.

Да, повреденият или замърсен заряден порт често е причина за проблеми със зареждането. Ремонтът или почистването му може да разреши проблема.

Прегряването може да е причинено от дефектна батерия, некачествено зарядно устройство или хардуерен проблем. Препоръчваме диагностика, за да се избегнат по-сериозни повреди.

Ремонтът на зарядния порт обикновено отнема няколко часа, ако частите са налични и донесете устройството на място в наш сервиз. В противен случай ремонтът отнема до 1-2 работни дни.

Да, ако ремонтът се извърши в оторизиран сервиз с оригинални части, гаранцията на устройството ще остане валидна.

Да, всички ремонти, извършени в нашия сервиз, са подкрепени с гаранция, за да ви осигурим спокойствие и увереност в качеството на услугата.

Ние ремонтираме

Galaxy Phones & Tabs

Galaxy Watch

Galaxy Buds

Бисквитки

Този сайт използва бисквитки. Използвайки го, Вие се съгласявате с всички бисквитки в съответствие с нашата "Политика за бисквитки".

Тези бисквитки са от съществено значение за правилното функциониране на този уебсайт. Без тези бисквитки този уебсайт няма да работи правилно.

Тези бисквитки се използват, за да направят рекламните съобщения по-подходящи за вас. Те предотвратяват непрекъснатото повторно показване на една и съща реклама, гарантират, че рекламите се показват правилно за рекламодателите, а в някои случаи избират реклами, които се основават на вашите интереси.

Тези бисквитки събират информация за това как използвате уебсайта, кои страници сте посетили и върху кои връзки сте кликнали. Всички данни са анонимни и не могат да бъдат използвани, за да ви идентифицират.

Тези бисквитки ни помагат да подобрим онлайн изживяването ви и съхраняват някои от предпочитанията ви.